2012-04-08
 19:43:49

Lite av varje

Ja, nu är vi helt plötsligt i April.
Skönt, inte långt kvar av sesongen. Nu är jag trött.
Och kroppen min är också trött. Jag har antagligen mykoplasma en typ av lunginflammation. De har väl inte varit så kul att gå runt med detta under den största veckan i butiken på hela sesongen. Men men, snart är jag ledig..

Har även köpt mig nya skidor! Oooh. Nästa års Missdemeanor från k2. Hihi. Superfina. Men har tyvärr inte hunnit åka på dom än då jag jobbat varje dag sen jag kom hem från sverige.  10 dagar på rad i dag men jag är förhoppningsvis ledig på torsdag. Ska bli skönt. En bra lön hoppas jag på iaf, 5 röda dagar med dubbel betalning. Höhö.

Vill att det ska bli tisdag fort. Då får vi svar på om vi får lägenheten och får förhoppningsvis några fler svar på jobbannonser tillveckan också. Hoppas hoppas!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: