2012-05-22
 23:47:24

Nytt jobb och ny lägenhet

I fredags var jag och skrev på kontrakt på lägenheten i Alingsås, och den 1 juni flyttar vi in! 
Var även på jobb intervju på systembolaget och igår ringde hon och sa att jag hade fått jobbet!!
Wiii.
Egentligen skulle tjänsten vara från v 26 men eftersom det var lite kris där så börjar jag redan den 4:e juni.
Blir två dagars upplärning och sen till Stockholm den 7-8 för vidare utbildning på deras egna gård. Sen den 9:e ska jag jobba min första riktiga dag. Haha blir några hektiska dagar med flytt och nytt jobb samtidigt men det ska nog gå bra.
Och för att inte glömma så har jag och mor planerat att hon ska komma ner veckan därpå och hjälpa oss tapetsera lite granna. Vi måste ju göra lägenheten lite mysig och mer personlig :)

Imorgon ska jag btw ut och gå min första topptur med riktigt utstyr någonsin. Jag e väl inget fan av att gå uppför när man kan ta liften, men nu är ju skidsentrat stängt och det ska bli fint väder så vi får se på det som ett bra träningspass med chans för att bli lite bruna :P Och självklart ett sista åk i Hemsedal.

Blev ett lite rörigt inlägg men ville mest skriva av mig lite. Är så spänd på sommaren! Ska bli kul!


dellpell

Ska bli såååå underbart att få ha dej här i Alingsås igen!!!!!



PUBLICERAT: 2012-05-23, 09:00:03 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: