2012-02-20
 23:02:48

Detta blev resultatet

Höhö.

Ja, railingen i torsdags kväll och igår gick ju kanske inte superbra.
MEN, jag testade en ny rail. Down flat down. Har aldrig ens tänkt tanken på att våga testa den innan, men när min åkkompis körde på så hade jag ju liksom inget val :D
De gick nästan så att säga..  I början gick vi upp några gånger så vi kunde köra på den lite fler gånger.
Sista åket klarade jag nästan hela, hade väl typ en meter kvar av railen. Men sen ramlade jag. På exakt samma ställe som i torsdags..

Så här ser jag ut nu:
( tar en paus i några dagar )


Anonym

Hejsan min duva! aj, aj, det där såg riktigt ont ut! vet du va försiktig är? skoja bara med dej, men va rädd om dej mitt hjärta!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: