2012-02-23
 00:38:12

Torsdag=ledig

Ny schemaperiod och mer jobb. Men håller kvar vid mina lediga torsdagar. En bra dag att vara ledig på, då hinner man bli lite uppvilad innan helgen och veckan känns inte alls lika lång.

Så imon blir det förhoppningsvis lite åkning om jag inte känner mig allt för hängig. Har en förkylning som inte riktigt vill bryta ut som som gör att jag blir snuvig och hänging. Börjar bli lite påfrestande.
Tror nog ändå på att det är bra med lie frisk luft och så länge jag inte anstänger mig för mycket blir det nog bara bättre :)
Ska nog iallafall försöka mig på att hoppa lite imon, railsen håller jag mig nog borta från ett tag till. Mitt ben behöver nog lite mer vila innan jag riskerar att ramla på exakt samma ställe igen..

Nu blir det läggdags.. Håller på å läsa en väldigt bra självbiografi, Karina Hollekim - Den vidunderlige fölslsen av frykt.
Handlar om en av Norges bästa kvinnliga BASE hoppare och extremsportare som en dag för några år sedan hoppade utan att fallskärmen löstes ut. Hon överlevde otroligt nog med 21 stycken öppna brott i kroppen och läkarna säger till henne att hon aldrig mer ska kunna gå.
Men vad gör hon idag? Jo hon står på ski igen. Hon är i Hemsedal flera helger om året. Vet man inte vem hon är och ser henne idag är det nog svårt att tro på den historien...
Iallafall en spännande och läsvärd bok.



Natti natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: