2012-05-09
 22:48:46

Fonna

Ja nu va vi bara tre kvar här.. Jag, Victor och Carro.
Vi har softa dagar med lite jobb och massa fritid, känns konstigt att vi va lediga i helgen. första gången på hela sesongen som man kan planera något!
Helgen bjöd iallafall på en tur till Sandvika storsenter. 6 timmar i bil tur/retur. Haha. Så mycket saknade vi att se folk. På kvällen blev det bursdagsfirande av Therese. Hon hade dukat upp med en massiv tapasbuffe! :) Gott va de.

Annars så har jag å Carro kommit fram till att vi ska starta våra nya liv imorgon. Jag anmälde mig på vikväktarna idag. Nu har jag läst om Emmelie som har lyckas bra med det. Så nu måste jag också ge det ett försök att bli av med dom välkända sambokilorna som har smygit sig fram... Vi har börjat så smått idag med promenad och bra mat, men imorgon blir det på riktigt.

Å i helgen blir det skidåkning i Fonna! 8 meter snö låg det där sist vi checkade, sinnessjukt.
Så här såg de utför några dagar sen på vägen dit:



Emmelie

kommer gå kanonm! heja dig! perfekt at peppa varandra sen. saknar dig



PUBLICERAT: 2012-05-10, 06:51:26 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: