2007-09-04
 23:01:59

Jobb

Jaupp. Jobb hela tiden. Åker hemifrån halv sju på morgonen är hemma halv sju på kvällen. Men, även fast att all tid går till jobb å att ta sig dit å tillbaka så är det faktist bättre än skolan på många sätt..
Sen e det väldigt tråkigt att man inte träffar några kompisar så klart.. Men den hopplöshet ja kände när ja gick i skolan känner jag inte alls på samma sätt nu.. Livet börjar liksom nu..

Väntar gör jag som en galning också föressten! Sökte till Hemsedal typ den 7 aug. Sen visste ja att man inte kunde få svar innan den 1 sep för då skulle ansökningsperioden va slut. Men vad gör dom då om att inte förlänga ansökningsperioden ytterligare!? Hmmf så nu får jag väl vänta ännu en vecka innan jag får svar på omjag får komma på intervjuv eller inte..


Har fått låna hela säsong 4 av Scrubs av en jobbarkompis. Hur kul som helst. Har iaf nått att göra på kvällarna innan ja ska nana:) Så ska nog kolla på ett avsnitt nu innan ja ska nana...

Åh måste ladda min mp3 me musik också! Hmmf, på jobbet är det ju bara massa skrik hela dagarna. Eller förlåt, Heavy metal, Death metal och Hard core menar jag^^  ( undra om ja skrev rätt nu)

Jaja.. Hem i helgen igen. Var hemma denna helgen också men då tog jag det bara lugnt å försökte vila upp mig.. Var typ sjuk förra veckan..  Nu till helgen blir det förhoppningsvis lite mer livat:)

Nehepp, sov gott





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: