2007-09-20
 22:59:18

Jobbveckan slut.

Endast fyra dagars jobb denna veckan. Ja, behövde ju ta ledigt imon så att ja kan åka upp te Norge.
Bussen går kvart i tre, är framme i Olso 1850. Så behöver inte vänta mer än 40 min för vidare resa till hemsedal..
Innan hade ja bokat genom swebus, men då behövde ja vänta i tre timmar. Som tur var hittade ja säfflebussen istället som gick mycket oftare.. kostade lite mer men vad fan gör det. slipper sitta vänta 6 timmar i helgen.. nu blir la väntetiden kanske max två timmar.

Åh det ska bli kul att se Hemsedal på hösten.. Aldrig varit där när de inte varit nån snö. Även om ja å mamma sagt i flera år att det e något vi ska göra har de aldrig blivit av.. Nu åker ju inte hon med men. Haha får la ta lite kort åt henne!

Nu tänkte jag börja packa lite. Sköljde upp mina skor igår.. dom va inte för fräscha innan. stog att ja skulle ha med mig varma kläder å skor. å de va dom ända skorna ja hade i gbg. Men nu ser dom ju helt nya ut typ:)  Hmf måste ta mgi en ordentlig funderare på vad jag ska ha med mig för kläder också. gäller ju att fixa ett bra första intryck...
fick mail från steffen ( min ev. framtida chef) han bifogade ett program för helgen. Det var skickat till alla dom som blivit kallade till intervju. Verkar vara mest killar om ska upp. men det e ju svårt att veta på en mailadress men:P haha det har ju jag inte ont av iofs:D haha...


men en sak till.. kollar på grannfejden elle va de heter.. HAHA!!!! hur fan orkar människor med?? allstå har dom inget liv? varför gnälla över en jävla häck? nu va la inte detta de ända, men vafan. hur fan orkar dom?

jaja nu e det dags för ett ryck att packa lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: