2007-09-05
 22:33:13

Onsdag

Ja halva jobbveckan har gått.. Eller mer faktist:) Börjar bli lite trött på jobbet men liksom vem blir inte det.. Jag trivs ju ändå väldigt bra. Det som gör att de blir lite segt är att ja inte slutar fören halv fem.. Betyder att ja inte är hemma före halv sju om ja går.. Som jag börjat göra nu(stolt) haha.

Måste liksom ta tag i mig själv lite nu. Gå ner i vikt å så. Har ätit nyttigt i typ två veckor nu. Sockerberoendet e ju kvar men de börjar tyna bort:)
Men vill ha ett mål att sikta emot.. Vill få reda på om jag får jobb i Hemsedal, skulle vara ett bra mål. Att typ ha gått ner 5 kilo till dess eller nåt.. Bra om jag har fått lite bättre kondis till skidsäsongen börjar också.

Vill göra nåt med mitt hår, funderar på vad. Har tröttnat på att vara mörkhårig, funderar på att chansa med att ljusa upp de.. Inte så mkt men kanske slingor å så.. Trivs jag inte e det la inte så svårt att färga om de direkt:)

Måste in i köpa ett linne imon.. Så jag har nåt att ha på mig på lördag när vi ska till Emy. Ska bli kul!
Köpte svarta byxor i måndags så nu måste jag bara hitta nåt snyggt att ha till också..

Haha, föressten. Idol e ju hur fräckt som helst. Kan inte sluta skratta åt alla idioter som går in där å skämmer ut sig inför svenska folket. Undar liksom vad dom männiksorna har för vänner??? Inga ärliga iaf, eller så har dom aldrig hört sig själva sjunga. ne ja fattar verkligen inte.. men, det e ju trots allt för de människorna de blir bra underhållning. Så sluta inte att skämma ut er! :D haha.


Ne nu vill jag att de ska bli helg. Och framförallt vill jag att det ska bli i morgon. Eller ja, dom börjar skicka ut mail om vilka som får komma på intervjuv då. har jag tur kan ja få mail imon då.. eller de kan lika gärna dröja till efter helgen. men får la hoppas iaf. Då blir de riligare att gå upp på morgonen iaf!

Gott folk, godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: