2007-09-23
 22:39:16

Rekryteringshelg i Hemsedal

Hemsedal, hemsedal. Åh fy fan vad roligt jag har haft det i helgen. Okej, fredagen blev väl inte så mycke mer än bussresande. Men de va roligt de med. Träffade massor med roligt folk! Var framme i Hemsedal ca elva på kvällen så det var i princip sängen som gällde med en gång.. Delade rum med tre goa tjejer, Emma, Caroline och Kim.

På lördagen var det fullspäckat schema.. Dagen började med frukost 8-9. Efter det lite info om Hemsedal och skistar, Vision och liknande.. Sen var det dags för sjävla intervjuverna.. Mellan halv tio och två hölls dem. Jag med min "otur" blev såklart den sista bland min grupp som skulle intrevjuvas.. Så hade ganska många timmar innan som jag hann blio nervös på! Den tiden fylldes ut med en del bowling, fika och massor med prat. Hur kul som helst..

Efter lunch och intervjuver var det dags för rundtur i Hemsedal. Vi började med att åka ut till ett vattenfall i närheten. Hur fint som helst.. tror alla blev ganska imponerade. Visste själv inte att det kunde va så fint runt hemsedal.. 

Sen åkte vi in till centrum å kollade runt lite.. Vi fick också åka upp till skarsnuten där det var en grym utsikt. Hur fint som helst.. Alltså, det e inte konstigt att man trivs så bra i hemsedal. Så vackert som det är där...  Efter all rundvisning var det dags för lite tävlingar! hehe, inga direkt vanliga tävlingar. vi skulle bland annat göra en kvadrat av ett långt rep som alla höll i. alla hade ögonbindlar. hm svårt att förklara men det var roligt iaf. 

Sen fick vi som sökt till skiutleien gå runt i lokalerna lite å så.. 
Efter alla dessa aktiviteter fick vi lite fri tid. Då bestämde ja och mina rumskompisar oss för att basta lite.. Det var behövligt.. Sista timmarna av lördagen åt vi middag, umgicks, bowlade osv.
Ja, finns inte så många andra ord att beskriva helgen med än SKITKUL!!


Åh nu är de bara att vänta å se om jag får jobb eller ej.. Upp till två veckor kunde de dröja innan man skulle få svar..
Så jävla jobbigt med denna väntetiden. Men men sånt man får ta. FAN vill verkligen ha detta jobbet!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: