2009-12-19
 10:46:38

Baakning

Får det bli idag. Det är Lördag och kallt. Vilket innebär massa turister, eller bitande kyla. Igår var det nog -28 grader som kallast. Lite oskönt. Idag är det betydligt varmare, kanske bara -15 eller nåt sånt. Men jag har bestämt mig för att vila mitt knä och ska istället göra biskvier. Och kankse nåt mer. Knäck pratade vi om att göra. Ska bara försöka få tag knäckformar också.. De får bli en runda ner till affären innan jag kan sätta igång tror jag..

Men jag kanske skulle ta å gå upp ur sängen nu då så jag kommer igång med dagen också. Nu börjar de bli kaffedags iallafall. Säg till om ni har nått förslag på vad man kan baka:)


Emmelie

kola kakor,lätt o gott!



PUBLICERAT: 2009-12-19, 11:55:20 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: