2009-12-26
 23:50:55

En liten kort uppdate då.

Jag var hos läkaren idag. Fick sitta å vänta i typ 2 timmar innan ja fick komma in. Sjukt jobbigt. Men men. Dom röntgade å kollade igenom knät. Hon såg inget på bilderna men tyckte att de kändes lite "löst". Hm.
Så slutsatsen blev väl ungefär att en sena på insidan av knät är utsträckt och även ett av korsbanden. Kanske att minisken är skadad, det kunde hon inte se. Men eftersom jag inte har nån kraft i benet och att det viker sig för mig kunde det vara nåt mer.. Haha kul att hon frågade om jag ville ha gips på knät, jag tackade dock nej till det. Känns himla osmidigt att inte kunna röra på benet överhuvudtaget, även om de kankse hade skyndat på läkningen litegranna..
Är sjukskriven fram till den 5:e jan nu. Då ska jag tillbaka å se hur det går med läkningen. Är det fortfarande ingen bättring blir de remiss till Hönefoss och magnetröntga antar jag. Jaja, detta hoppas jag att ja slipper..

Natten till idag sov jag knappt ingenting, kunde inte vända mig om utan att hjälpa till att flytta benet. Jag hoppas att det ska gå lite bättre inatt. Men vi får se, änsålänge känns de precis likadant.. Har ju fått kryckor nu iallafall så nu kan jag gå utan att nån behöver hjälpa mig.
Men det e sjukt vad handikappad jag känner mig. Man tänker inte på hur ofta man spänner eller rör knät. Typ minsta rörelse så känner jag av det.. Inte alltid som smärta oftare som en obehaglig känsla av att nånting inte ligger helt rätt liksom.. Jaja, nu ska jag försöka sova.. Är hemma från jobbet imon också. Sen har jag lovat att jag ska försöka gå dit.. Jag måste ju inte eftersom ja är berättigad full ersättning till den 5:e, men tror inte ja pallar att bara ligga hemma heller..

Så nu vet ni hur det ligger till. Hejhej


Emmelie

Nej men staackars min lilla BööööPHE!



PUBLICERAT: 2009-12-27, 07:10:57 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Lena

GOTT NYTT ÅR Bex!!!

Nu kommer vi snart =)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam


Madelene

ääh nu får du skriva snart! :P



PUBLICERAT: 2010-01-07, 16:28:21 | URL: http://sockersott.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: