2009-12-24
 00:41:55

God Jul

Är sjukt dålig på att uppdatera. Men så går det när det är mycket jobb. Jaja, det är visst jul imon. Känns konstigt. Vart har hösten tagit vägen? Jag har varit här i snart 3 månader!! Hur länge som helst men de känns som om jag kom för nån vecka sen..
Jag gillar mitt liv häruppe. Trivs liksom. Man lever i en bubbla där allting alltid är bra. Ja i princip iallafall. Och varför skaffa sig ett "riktigt" liv då? Neh, jag tänker å tänker på framtiden men kommer aldrig fram till nått vettigt.. Jag har väl i vilket fall som helst fortfarande kvar mina planer att va i Alingsås i sommar. Måste ju bara se till att hitta ett jobb också.. uuhh. Jaja.

Nu va de ju visst julen man kanske skulle koncentrera sig på? Vi har bakat massor och fixat lite julmat så tror de kommer bli en lyckad tillställning imon. Liten men mysig liksom. Har ju redan fått min julklapp. En finfin klocka från freestyle. Jaja, nu blir det lite sovning också. Jobbar man på en skidort innebär det att man får jobba på julafton.. Jobbar dock bara till tre så de e ju lungt.

MEN. God jul på er alla! :) Hoppas ni får en fin morgondag med massa god mat och klappar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: