2009-12-07
 19:40:35

Jag är en dålig människa

Blev ingen skidåkning idag. Men vi åkte in till backen, behövde ju lämna tillbaka bilen jag lånade tidigare.. Men sen va klockan så mycket å Julia var trött.. Så vi satte oss i resturangen istället å slappade.. Ja, så vi har egentligen inte gjort nått vettigt idag. Jag skulle egentligen gå på boxen ikväll för att åtminstonde röra lite på mig, men har fått ont i halsen så vågar inte riktigt anstränga mig för mkt då. Jaja de får bli nästa vecka:P
Imon ska vi iallafall upp tidigt. Vi har bestämt att vi ska äta frukost på lodgen, klockan nio. Sen blir det åkning hela dagen! Får ju liksom ta igen all den tappade åkningen idag..

Ne nu tjatar della på mig att ja ska fixa hennes blogg. Så får väl försöka med det då...
Hejhej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: