2009-12-09
 23:25:12

Knän och annat kul

Vaknade upp och kände mig sjukt stel i mitt ena knä i morse. Tänkte inte mer på det förens jag kom ut å tog mitt första åk i parken. Ajaj. Har gjort nåt med knät å kan inte komma på vad. Kan ju kanske ha att göra med att jag ramlade ganska mycket igår.. Även fast att ja inte kände av nånting just då? Iallafall, nu ser jag smått handikappad ut när jag går upp för trappor eller böjer knät på andra sätt. Hoppas på bättring tills imon, för ska inte gå miste om ännu en dag pga en dum skada.

Bööphen tyckte jag lägger upp för lite bilder. Jag är dålig på att ta kort. Men men jag bjuder på några då. Ska se om jag orkar ta några i backen imon också.


Så här ser en vanlig kväll ut hos oss. Haha. Soffa och teve. Kan inte bli mycket bättre;)

Här har vi Dannes nya outfit i backen. Löfbergs lila filtar från bransjen i söndags. Himla goa;)


Emmelie

Bra där BööööPHEn. Haha den bilden sammanfattar dig som person rätt mkt tycker jag ;)



PUBLICERAT: 2009-12-10, 07:26:37 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: