2009-12-26
 00:18:31

Lite smått illamående

Jag skulle åka kvällsåk idag. Snowboard var det tänkt. Bara för ovanlighetens skull. Jag hann komma över det andra hoppet precis jämte liften sen sa mitt knä stopp. I landningen hörde jag ett fint knäck, sen kunde jag inte resa mig upp. Fick åka skoter ner till skidpatrullen och fick en fin ispåse runt knäet. Ja så va det me de. Förhoppningsvis är det bara ett utsträckt ledband. Imon ska jag iväg till läkaren, dom öppnar klockan elva, eftersom det är annandag jul och allt. Såklart.
Marcus tyckte jag skulle komma in å jobba imon, även fast att jag inte kan stödja på mitt ben.. ? Jag sa att jag skulle ringa imon när jag vaknat och sett om jag kommer ner för trappan eller ej. Jag kunde ju alltid stå bakom kassan hela dagen... Ska ju liksom på nåt sätt ta mig till läkarkontoret också. Bilen är väl det ända alternativet, om jag kommer klara att gasa och bromsa vill säga;)

Men jag är INTE bitter. Inte alls.


Helvetesjävlaskitockså. Jag vill kunna åka skidor utan att ha ont......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: