2009-12-17
 23:29:00

Norröna

Besöket gick himla bra och var riktigt kul! Vi fick kollat in hur alla jobbade och hur dom testar olika typer av plagg. Sen fick vi även se nästa års kollektion. Åh jag vill att den ska komma nu! De va verkligen massa fint.. Jaja, men de får man vänta på tills nästa vinter.
Vi hann även med att äta sushi, första gången för mig! Hm jag va himla skeptisk måste ja erkänna, men det smakade bättre än jag trott! Iallafall den ena biten som jag testade:) Sen blev vi avsläppta på ett köpcenter medans Steffen skulle iväg å fixa lite grejer. Så det hanns med lite stressshopping. Haha det va verkligen snabbt gjort av oss. Men jag hittade en del fint. Även ett par örhängen till för det har jag ju knappt några sen förr;)

Nu e jag helt slut å hoppas på att jag kommer kunna sova ordentligt inatt. Har dock inget element på mitt rum så kan ju hända att jag fryser ihjäl under natten. -20 grader ute. Inte kul.
Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: