2009-12-09
 00:10:58

Skidor

Vi var i backen runt tio-tiden. Ganska nöjd med det. Dagen börjades med ett åk i tottenskogen. Tungt och uppkört.. Jag behöver verkligen höja hälen i mina pjäxor lite.. Får kramp i mina vader, vet ju att det mest beror på att jag lutar mig för mycket bakåt i offpisten. Men om min kramp försvinner genom att höja dom lite granna så gör jag gärna det.. Ska försöka få Jim att göra det snart.. Jaja, blev lite åk i Tindenskogen också. Där var det betydligt bättre, inte lika uppkört och snön var inte lika tung. Vi blev ett stort gäng i slutet och en av dom ramlade och landade rätt ner i en bäck. Inte så kul för honom men vi hade ganska kul åt detta. Det bästa av allt var att det filmades. Väntar bara på att det ska läggas ut nu:P Hehe..
Blev även en del åkning i parken, det gick dock riktigt dåligt idag. Alla mina försök slutade med för mycket bakåtvikt och ont i benhinnorna.. Inte bra. Men jag hoppas på en bättre dag imon, ska nog kanske ta ett par lättare skidor då också..
Hade tänkt att åka kvällsåkning idag också eftersom det var premiär, men vi skulle ha nåt himla möte som drog ut på tiden så blev inget med det.. Imon kanske.


Emmelie

skaffa dig mer bilder på bloggen böööphen!



PUBLICERAT: 2009-12-09, 07:01:33 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: