2009-12-07
 12:19:49

Skidtesthelg, Bransje och mera

Ja. Nu var denna helgen över. En av dom största helgerna för oss som jobbar i shopen.. De har varit väldigt kul iallafall.. Mycket folk å allt sånt. 
Så detta behövdes ju firas med att gå ut igår, det och att det är tre stycken som fyllde år i dagarna. Så karatefylla blev det. Nu sitter jag å Julia å skrattar åt allt som hände igår.  Kan väl även tillägga att mitt rum har fått ytterligare möbler. Nu har jag förutom fåtöljen ett stort fat och en golvlampa. Daniel som varit i farten igen, förstår dock inte varför allt hamnar på mitt rum?
Jaja. Ska väl försöka ta mig ut i backen en liten snabbis idag också.. Hade väl egentligen tänkt åka hela dagen men så blev det inte riktigt. Men det var som sagt en himla lyckad kväll igår så jag har inte jätte dåligt samvete över att ja inte kommit ut än. Är ju trotsallt ledig i 3 dagar till!
Hejhej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: