2009-12-20
 20:57:50

Söndag

Det blev chokladbiskvier, knäck, nötkakor och pepparkakor igår. Jag e nöjd:) Haha. Nötkakorna rann ut å blev väldigt platta men annars blev allt lyckat. Tillochmed knäcken! Mådde lite illa igår kväll efter allt bak (provsmakning). Men men:)

Idag har de gått snabbt på jobbet, skönt tycker jag. Nu börjar alla danskar trilla in så i veckan blir de full fart. Är la inte helt redo för alla snåla danskar än men de får väl gå bra. Hah. Bestämde mig även för vilka handskar jag ska beställa från Hestra. Vi som jobbar har fått en sjukt bra deal, så imon ska vi göra en beställning. Jag kunde inte bestämma mig så har skrivit upp tre stycken modeller:) Åh jag vill ha dom nuuuu!! Förhoppningsvis går de får att få dom när vi väl skickat iväg ordern.

Nu sitter jag å väntar på Danne som håller på å lagar mat. När han är klar blir det en liten runda till en kille som fyller år idag. Blir nyktert för mig då jag börjar 8 imon. Men måste ju ändå gå ut å kolla läget:) Så får nog ta å fixa mig lite nu då. 

tja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: