2009-12-17
 06:11:54

Uppe med tuppen

Kan man väl verkligen kalla detta? Uuuähhh. Halv sex ställde jag klockan på, behövde inte gå upp förens sex. Men det e väl klart att jag är jättepigg vid tjugo i sex och att min kropp inte alls har några planer på att snooza vidare. Är det åldern som gör att jag börjar bli morognpigg?? Hmm jag hänger inte riktigt med. Sover ju dock sjukt dåligt igenom hela nätterna, har legat och vänt och vridigt på mig dom senaste 4 nätterna nu och vaknat mitt i natten och inte kunnat somna om. Har liksom trott att jag ska sova ut eftersom ja varit trött men ändå vaknat runt nio klarpigg. Ne usch. Jag blir rädd för mig själv;)

Nu är jag iallafall vaken och snart uppe ur sängen. Vi ska iväg till Norrönas huvudkontor och fabrik i Oslo idag. Ska få se hur tillverkningen av kläderna går till och även få kolla in nästa års kollektion:D Yeye. Så det är vad jag ska hitta på idag:) Nu måste jag gå upp å göra lite kaffe, har en 3 timmars bilfärd framför oss. Även om vi tjejer inte behöver köra så kan de ju va trevligt om man är någurlunda pigg ändå:)

www.norrona.com


Emmelie

Bra du är morgonpigg. Du är du redo för att umgås med mig o Ebba när du kommer hem igen!



PUBLICERAT: 2009-12-17, 06:43:59 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: