2009-07-31
 13:49:52

Fredag

Ja här sitter jag å gör ingenting.Väntar i princip bara på att klockan ska bli tillräckligt mycke för att kunna gå till jobbet. Om jag bara hade gått upp lite tidigare idag så skulle jag ju hunnit gå ut på en promenad eller nåt men ikke. Så jag har iaf suttit å målat mina naglar med mitt nyinköpta nagellack.  Ljusrosa på händerna och mörkrosa på fötterna. Hmm jag undrar om de kommer finnas nån tid till att göra nåt kul efter jobbet.. Jag hoppas på ett glas vin eller en film eller nåt liknade med dom andra. Får väl kolla hur dom jobbar å sånt.. De är ju faktist fredag idag så de e säkert en del folk ute! Jag tycker att de verkar dåligt med snygga killar här dock, de e väl enda minuset me de här stället. Haha.


Daniella

haha ja de är ju så sjukt gott!



PUBLICERAT: 2009-07-31, 22:53:02 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: