2009-07-24
 10:43:25

Trött

Haha ja klockan är halv elva men ja vaknade precis. Jag har ju vänt på dygnet helt å hållet nu så fick ställa klockan för att komma upp nu.
Har skrivit en lista på allt ja måste göra idag, måste blandannat in till Gislaved i några småärenden sen har ja lovat att klippa gräset å sen ska ju de packas också. Åker ju imon:)
Usch lite resfeber har jag allt, men de e väl inte så konstigt. Ska ju upp till en helt ny "By" börja på ett nytt jobb å allt. Måste kolla bussarna mellan Narvik- Svolvaer också. Annars kommer jag ju att få sitta i svolvaer över natten. De vill jag ju inte!
Nu ska jag göra lite kaffe så ja vaknar nångång!
Bjuder på en bild på vackra Svolvaer ja hittade på internet.


[liza LIZALII.BLOGG.SE]

hejhej fin blogg :)



ska vi följa varandra via blogglovin ? :) om du har det :)



PUBLICERAT: 2009-07-24, 14:54:31 | URL: http://lizalii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: