2009-12-01
 00:09:21

En bra måndag!

Japp. Gick upp tidigt å va i backen vid typ halv elva. Kanonbra snö va det! Ingen direkt offpistsnö men de låg ca 5 cm nysnö ovänför det pistade så jag vi åkte princip bara pist uppe på tiden! Premiäråken däruppe idag också. Va typ 5 spår innan oss kanske. Då förstår ni hur lite folk det är här på vardagarna. Så himla härligt!! 

Blev även sugen på att försöka göra en 3:a i stora hoppet, har bara gjort det på dom små innan. Men tyckte att det var på tiden att avancera lite granna! Snurrarna sitter ju liksom ganska bra i dom små nu.. Skillnaden mellan dom små och detta hoppet är att landningen liksom är väldigt mycket längre ner, så fallet om man ramlar blir betydligt större..  Fick dock dra med mig Danne å Olle så att dom skulle stå nedanför om jag ramlade. Ville ju inte ligga där halvdöd utan att nån såg mig:P Haha.. Men men, jag bestämde mig för att testa. Och gud va mitt hjärta slog innan! Men det gick bra:) Eller ja, jag kom runt och landade precis nedanför platån! Såg säkert inte för snyggt ut, men jag är nöjd. Nu har jag vågat! Så nu kan det bara bli bättre:)
Åkte inget mer efter det, ville liksom sluta när det gick som bäst..

Sen var det dags för clinic med lite fler leverantörer... Visste väl redan det mesta sen innan men det var ändå intressant! Jag hade turen att vinna en utlottning av ett par nya goggles från Dragon!!  Jag blev så glad, har aldrig sån tur å sen va det ju liksom en grej som jag verkligen kommer kunna använda:) Är väl egentligen inget jättefan av just den modellen men otroligt nog fick jag den som jag tycker är den absolut snyggaste av dom!

Jaja så var det med det. Therese tyckte att jag skulle följa med på boxningen innan och jag har ju inte varit där på flera veckor så gick med på det:) Skönt efteråt iallafall när man känner sig sådär härligt trött.
Imon blir det ännu fler clinics med leverantörer så ska försöka nana nu så jag orkar lyssna imon! Nattinatti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: