2009-11-09
 22:50:19

:)

-3 grader, klarblå himmel.
Ja det blev en alldeles perfekt första skiddag. Pjäxor som jag trodde jag skulle gråta av kändes bättre än mina gamla nånsin har gjort. Oj vad förvånad jag blev, men ooh så glad! Klart att fötterna domnade bort litegrann, men det är nog mer för att fötterna är ovana vid pjäxor överlag.
        Blev väl sammanlagt 10 åk ungefär. Bara röda backen som är öppen änsålänge så man tröttnar ju ganska fort. Imorgon blir det kanske en liten promenad upp till tinden i hopp om att hitta lite orörd snö. De skulle ju va lite kul:)
Så min dag har sammanfattningsvis varit kanon, förutom att jag nu på kvällen känt mig väldigt hängig och haft migränliknande huvudvärk/illamående. Hoppas på att det försvinner efter några timmars good sömn.





Malin Lundin

så orättvist det kan vara då :P

det låter så härligt att vara där uppe :)

så jag hoppas att du åker skidor å mig med ^^

Kram!



PUBLICERAT: 2009-11-10, 10:12:39 | URL: http://essessce.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: