2009-11-24
 23:37:33

Hej

Varit sjukt lite att göra på jobb idag. Men tur att de varit inne så många trevliga människor så tiden går fort ändå. Sista halvtimmen gick alldeles för snabbt dock! Hah. 

 Har fått köpt mig två nya fiiina mössor också. En gul och en lila! Så nu blir det absolut ingen mer shopping innan den 10:e. Ska ju ta mig en ordentlig funderare över hur jag ska göra med skidorna innan dess också.. Ska nog även tänka på om jag ska försöka lägga undan lite pengar.. Risken är ju faktist väldigt stor att ja kommer stå utan jobb i maj och då e de ju skönt om jag har litegrann att leva på..
        Har också en del små små planer (läs drömmar) om att åka med några av killarna till sydamerika å åka skidor i vår när säsongen är slut här.. Men ja.. Drömma kan jag ju alltid göra. Eller i minsta fall försöka styra upp ett jobb på hemmaplan så jag vet att ja skulle klara mig efter en sådan resa isf... Vi får seeee..

Ikväl blev det lite film hemma hos Tove, kändes bra att se en film istället för att kolla på discovery dygnet runt här hemma! Filmen vi såg hette Skjult. Norsk skräckis typ. Väldigt mysko film som ingen förstod vad som egentligen hade hänt, då spolade vi ändå tillbaka och kollade igenom alla detaljer en extra gång. Men ja. Delar av den var inspelad vid vattenfallet som jag å axel var vid i somras. De va ju lite kul iallafall:)

Natti natti


Emmelie

Hoppas fortfarande du har som plan o flytta hem igen <3



PUBLICERAT: 2009-11-25, 07:02:52 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: