2009-11-29
 23:22:18

Helgen

Jahapp då var denna helgen över också. Tiden går himla fort alltså. Igår blev det ännu en kväll på fjellbeck. Å de va kul och jag blev full. Igen. Men idag kände jag faktist att de var okej att stå över. Så det har blivit en hemmakväll. Gottigt.

Är ledig imon fram tills halvtvå så ska försöka komma ut i tid så jag får mig några åk. Satt å kollade skidfilm innan å belv himla sugen. Åh, jag längtar tills nästa vecka. Då är jag ledig i 4 dar! :D Ska dock se om jag kan byta en av dom så ja kan va ledig en dag i helgen istället, mamma kommer ju då å kan ju va kul att umgås lite med henne kanske:P Å kunna ta ett åk eller nåt med henne. Heh. Ja vi får se vad mackan säger!

Ska faktist gå å lägga mig nu, är så sjukt trött.. Blev ju en ganska sen kväll igår å upp tidigt på jobb i morse. Så nu ska jag försöka ta igen några timmars sömn!

Lägger ut några fina bilder från igår. Haha.. Jag va nog inte den ända som var på uschlat iallafall;)
















Madelene

hahha paparazzzzzzzziiiii :)

snor den på dig och mig :P

onsdag är det game igen, hihihi!



Skoj har vi!!



PUBLICERAT: 2009-11-30, 23:54:28 | URL: http://sockersott.blogg.se/
Madelene

förresten är det inne med rutigt eller? :D



PUBLICERAT: 2009-12-01, 16:15:48 | URL: http://sockersott.blogg.se/
Anonym

JAG VILL OCKSÅ PÅ BRANJE!!!! UH Hoppas allt är bra med dig snygging!! :)



PUBLICERAT: 2009-12-12, 15:27:23 | URL: http://madlife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: