2009-11-26
 23:38:13

Jahaja

Ja jag skulle verkligen vilja åka hem en snabbis å träffa alla.. Saknar er jättemycket! Ebba har jag ju sett att hon växt otroligt mycket!
Men Lena, du är dålig på att lägga ut nya kort på Jonathan på fb!! Jag vill se lite nya bilder där också:) Så ja om jag kommer hem hoppas jag ju på att träffa er alla..
Men, ja ska väl ändå förvarna att om det kommit massor med nysnö just dom dagarna måste jag nästan stanna här å få åka lite.. Men ja.. 

Vi höll vad vi bestämde igår och va ute vid tio i backen. Snön var ganska tung eftersom de va plusgrader men vi hittade en del orörd snö. Så de har varit himla kul!! I slutet orkade jag ju dock nästan inte ens svänga utan la mig ner istället. Hah, det e ju liksom tur att det är så mycket snö så att det inte gör ont när man gör det. Hann dock bara med ett åk i parken, vill ju inte vara där när man kan åka utanför.. Men ska verkligen försöka se till att bli bättre på det området också..  Gjorde en fin vurpa i skogen, ena skidan fastnade under snön jag flyger rätt ner på bröstet å tappar andan för en sekund. Andra gången på en vecka som jag gär exakt samma vurpa. Haha. Inte kul, tur att de går över fort ändå.

Vid tvåtiden var det in på jobb och lyssna på några leverantörer. Jag tycker det är jättekul, känns som om väldig mycket fastnade och att jag har ännu fler säljargument nu iallfall.. Tycker faktist att det bara blir roligare för varje dag som går på jobbet. Förra året var det absolut inte lika kul, men då kunde jag ju inte alls lika mycket om produkterna.. 
       Iår har jag varit med från början, plockat upp varorna, kännt på dom, lagt in dom i datorn och plockat upp dom i butik. Så det är en helt annan grej nu. Nu känner jag mig som en säljare och jag gillar det! :) Man blir ju bara bättre och bättre för varje dag som går också..
       Imon ska jag föressten ha mina första timmar i uthyrningen. Haha, de va ett tag sen nu. Men det går nog bra:) Sen ska jag ha upplärning med dom nya om kassasystemet i butiken och andra småsaker. Kanske borde fundera ut vad jag ska prata om då också... Äh, de hinner jag nog innan det är dags:P
Ja, de blir nog en bra dag som förhoppningsvis går fort:)
Gonatt


Daniella

Mej saknar du väl oxå becka? haha jag har oxå ett barn som växer ju :P dock syns det bara på min mage :P



PUBLICERAT: 2009-11-27, 07:32:35 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: