2009-11-08
 22:56:50

Leedig

I två dagar!! :)
Fick fixat mina formgjutna sulor idag efter stängning också. Känns bra. Så nu är jag redo för backen. Nu är det bara en ny jacka jag behöver hitta. Sen är jag nog nöjd. Eller föressten, finns ett par så sjuuukt coola skidor i shopen som jag suktat efter nu. Line Pandora heter dom. 115 mm i midjan! Så feeet! Men 6000 utan bindning, lite väl mycket för min lilla lilla plånbok för tillfället. Får nöja mig med mina gamla nancy en säsong till tror jag.. Dom funkar ju liksom.. Har även "lånat" ett par skidor från hyran som jag tänkte ha när ja är i parken. Mina blir lite för tunga och långa att dra runt liksom.. Ne nu blev det himla mycket skidprat här...

Daniel kom upp ikväll till vårt boende så nu är det bara Julia vi väntar på!

Har fått dille på en låt dom spelar i lodgen. Lite konstig verision på denna. Men den e sjukt skön.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: