2009-11-04
 23:47:33

Long time no see

Ja jag e sjukt dålig på att uppdatera nu.
Men jag skyller på jobbet.. Har jobbat övertid varje dag nu sen i söndags.. Det sliter på kroppen, men det blir sköna extra slantar..
Hann iallafall med ett gympass igår med Therese, så lite bättre samvete såg jag till att få.
Idag fyllde Tommy i verkstan 40 år, så det blev glass på jobbet:) Alltid skönt med en extra rast, speciellt när man jobbar 10 timmar.. 

Nu börjar dessutom alla människor att droppa in här uppe! 4 till kommit upp, blandannat Nisse som bor med oss. Himla kul tycker jag:) Nu väntar jag bara på hans flickvän så jag får en tjej i huset. Hah, visst jag gillar att bo med killar, men det är alltid trevligt att ha nån att prata tjejsnack med;)

Ja eftersom de hade kommit upp lite mer folk hit upp hade vi alla tänkt gå å käka på peppes pizza. De slutade dock med att vi endast blev hälften. Väldigt trevligt ändå måste ja säga. Så ja, jag fuskar med GI ibland som ni märker, idag har framförallt varit en riktig dålig dag. Men det funkar inte att följa den helt och hållet här uppe.. Så jag kör på när jag har möjlighet. Alltså på veckodagarna typ. Brukar fuska kanske en gång i veckan, å det bryr jag mig inte om.. Går självklart inte ner lika snabbt i vikt, men om jag nånsin ska kunna hålla min vikt måste jag ju se till att inte följa nånting slaviskt heller. Jag kommer inte orka anstränga mig med att tänka på vad jag äter hela tiden osv.. Har ändå gått ner 3,7 kilo (har ingen våg själv, men lånade Theres förra veckan) och förlorat en del centimeter.. Sammanlagt har jag förlorat 16 cm på hela kroppen.. Och självklart är dom mesta centimetrarna från brösten. -5,5 cm. Det ända stället jag inte vill minska på.. Hmmf. Jaja. Så är det med det.

Nu är jag helt slut och borde verkligen sova. Men har tvätt jag måste vänta på.. Blä. Börjar 8 imon, kommer antagligen vara ännu tröttare imon när jag ska upp än jag var idag. Har fortfarande inte hunnit sova ikapp några timmar och jag har börjat blöda näsblod på morgorna. Tror jag ska försöka komma i säng i tid imonkväll iaf.

Oj var på väg att glömma, denna säsongen bor jag i ett jätte fint hus! ( Flyttade in i förrgår)  Känns så himla bra att bo i ett hus där man verkligen trivs. Sjukt mysigt rum med en stooor säng, badrummen är fräscha och snygga. Köket är cleant. Ja allt är helt enkelt kanon här.. Ska ta lite kort å visa nån dag:)

Ne nu har jag fått skriva av mig lite och ska gå ner å se om tvättmaskinen hunnit bli klar. Sov gott..


Emmelie

Du är jätte duktigt med GI gumman min!

O du vi tar huset :D

Fattar du?

:D

Puss



PUBLICERAT: 2009-11-05, 07:23:21 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Lena

Va härligt att du trivs i nya huset! Vart ligger det? Men du, Du måste vara rädd om dig, att börja blöda näsblod är inget bra tecken vettu...



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: