2009-11-26
 00:17:08

Möte

Blev jobb som vanligt idag fram till fyratiden. Sen direkt på möte. Vi gick igenom allt å ingenting tror jag. Tog ju bara sisådär 4 timmar. Men ja, fick nog ändå fram en del bra saker så kanske var värt det:P Fick schema idag, alltid kul ju. Det blir några timmar på jobbet varje dag nu fram till den 7:e eller nåt sånt. Fast imon är det tex bara 1,5 timma då de kommer en leverantör å pratar.. Likadant nästa vecka typ. Men sen mellan den 7 och 10 är jag ledig!! Woho, 4 dar på raken! Känns som värsta lyxen. Då blir det bannemej åkning till tusen:D
Ja så imon ser jag fram emot en bra dag i backen. Förhoppningen är ju att det ska hålla sig någurlunda kallt eftersom det snöat idag. Jag vill åka puuuuuder:P Yeye, de återstår att se!
Men vi ska satsa på att vara redo att åka till backen halv tio. Så kanske dags för mig att nana nu.

Var ju även ledig den 14:e, så om ingenting händer kanske, kanske jag kan åka hem å hälsa på Böööphen å Ebba. Kommer missa kalaset men skulle hinna träffa henne på hennes födelsedag iallafall! Ska inte hoppas på för mycket men ja.. De finns en liten möjlighet att de skulle kunna gå!!


Emmelie

du en sak bara, Ebba har sin avslutnings dag på spädbarnsgruppen den 14 mellan 12-15-

Men dagen är lång :D



PUBLICERAT: 2009-11-26, 07:05:30 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Lena

å jag kan träffa dig när de är på spädis!!!!!!!!!!!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: