2009-11-10
 22:49:21

Pengar ska rulla!

Fick min efterlängtade lön idag. Åh vad skönt det kändes att kunna åka å handla vad man ville i matbutiken utan att oroa sig för att belopet inte skulle bli godkänt! Så nu är kyl och frys välfylt igen ett tag framöver:)
Var inne på Hemsedal Sport å kollade efter en ny jacka och hittade såklart en! :D Stod å velade mellan två olika, en volcom jacka som var vit i grunden med massa små streck på i olika färger och en orange/rosa sweet jacka. Det blev sweet jackan:) Båda var sjukt snygga men den jag valde var med funktionell för mig.. Såklart var det också den dyraste, men de va de värt! Så nu är jag nöjd och glad. Nya pjäxor och ny jacka innan säsongen egentligen har dragit igång på allvar. Detta betyder ju att jag förhoppningsvis kommer kunna spara ganska mycket av min nästa lön!

Blev en "topptur" idag upp till tinden. Det är bara den röda backen som är öppen och snön runtomkring den är ju uppåkt.. Så vi gick upp till toppen och fick några härliga svängar i lätt pudersnö!! Det var lätt värt vandringen. Får ju se de som lite gratis träning;) Idag gjorde pjäxorna lite mer ont men det får jag väl stå ut med..

Annars har inget speciellt hänt häruppe. Jobb imon igen. Känns som om de va jättelänge sen jag var på jobbet nu, fast att ja bara varit ledig i två dagar.. Man vänjer sig fort asså..
     Efter jobbet imon har jag å Therese bestämt att vi ska hitta på nånting. Kankse ut i skogen å leta lite fina grenar att göra ljusstakar av. Hon började göra någon igår och jag blev lite sugen också. Dock tyckte killarna att den skulle spraymålas med kromfärg om den skulle stå här. Haha, vi får väl se vad som blir av med det.

Slänger in en bild på mitt nya köp:D


Emmelie

LJUSTAKAR AV GRENAR? WHAT THE FUCK?!



PUBLICERAT: 2009-11-11, 07:18:47 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: