2009-11-07
 21:56:48

Salomon Poison


Japp dom här fiiiiina pjäxorna blir mina på måndag:D Jag har gått å trånat efter som sen vi packade upp dom men inte prövat dom förens idag. Och tänka sig, dom satt kanonbra! Eller ja, så bra som ett par nya pjäxor kan sitta utan någon sula och helt oinkörda kan kännas.
Förhoppnignsvis hinner Jim hjälpa mig att fixa en sula imorgon så dom är färdiga att användas på måndag då min första skiddag blir, annars får jag väl åka in till butiken tidigt på måndagen.. Ser verkligen fram emot att åka skidor nu, men ser kanske inte lika mycket framemot nya pjäxor att åka in. Ni som gjort det vet ju hur ont det gör:S

Ja idag kom jag hem från jobbet redan lite efter sju. Kors i taket nästan. Hann tillochmed laga matlåda idag. Hade nästan glämt bort hur det kändes att ha ett liv utanför jobbet. Haha. Men nu är det snart slut på dessa långa dagar. Har morgondagen kvar 8.30 - 1830. Sen blir det två välförtjänta lediga dagar!!

Nu ska jag ta å nana hade jag tänkt. Känner mig inte helt frisk. Jocke har varit sjuk i massa dagar nu och jag hoppas verkligen inte att han smittat mig. Tror mer det beror på för mycket stress och för lite sömn.
Sov gott alla, de ska jag göra iaf:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: