2009-11-23
 23:44:59

Sjukt sugen

på ett par nya skidor nu!
Haft en kanonbra dag i backen med lite offpistkörning och lite park! Helt okej. Satte 360:n på första försöket så de sitter allt kvar i kroppen sen förra säsongen:) Nu blir de till att öva på att få lite höjd å få dom lite snyggare också..
           Men, jag är så avundsjuk på alla som kör på feta skidor åsså kommer ja med min nancy med en midja på 96 eller vad den nu är.. Vill ha nyyyyaa!! Svårt som attans bara å hitta några shyssta som finns i rätt längd. Dom flesta skidorna som har rocker och bra midjemått är minst 170.. På gränsen till för långa alltså.. Men, jag har kanske några olika altrenativ ändå. K2 Hellbent görs i 169, och eftersom den är ganska mkt rocker på gör det inte så mycket att den är lite för lång.. Ska kolla med Steffen imon om vi kommer få in dom i shopen, vill ju gärna testköra dom innan jag köper dom isf. Handlar ändå om typ halva lönen om jag skulle slå till.. ÅH, varför ska de va så dyrt med nya skidor föööör.

Igår var det bransje igen. Har blivit väldigt mycket utgång för mig nu senaste tiden.. Men jag har nästan inte vart ute nåt på hela sommaren därför har de varit riktigt kul! I lördags blev det en ordentlig spontanutgång också! Vi var helt beredda på att ha en myskväll framför teven men det slutade med en ordentlig förfest med dansmatta och singstar och senare ner till Fjellbeck. Hade skitkul, oftast är det väl så när saker inte är planerade från början.. Gårdagen var väl också helt okej men de kändes som om att alla var ganska off efter lördagen..

Nog om det. Imon är det jobb igen, och sen på onsdag blir det möte med alla nya och gamla från shopen. Känns bra att dom börjar jobba på torsdag, så jag kan få ett ordentligt schema.. De ända minuset är väl att ja kommer få betydligt mindre timmar nu:( Jajaaa.. Nu är de läggdags!


Här har ni en liten bild på skidorna jag funderar på just nu.. Tycker dom e så coooola:)




Emmelie

mkt coola ;) Haha saknar dig



PUBLICERAT: 2009-11-24, 06:41:34 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: