2009-11-19
 23:52:25

Snart helg igen

Ja idag är det visst torsdag. Jag har en förmåga att tappa uppfattningen om dagarna. Igår var det iallafall bransjekväll igen. Usch det har blivit lite väl mkt alkohol dom här dagarna. Men jag går ju in för att hitta ett ragg å då måste jag ju gå ut. HAHA. Änsålänge går det ganska dåligt, men jag ska fortsätta min jakt;) De har varit en lugn dag på jobb, knappt några kunder, så de har blivit en del gjort iaf. Jag tycker om att vi börjat gå efter schema nu igen. Känns bra att kunna planera kvällarna. Även om det ända vi egentligen planerar är vad vi ska äta å se på teve. Hehe. Men jag gillar det:)

Har föressten precis varit å mött upp en softbuss nu. Sofia som ska flytta in i huset brevid skulle inte ha nån möjlighet att få med sig allting upp när hon kommer så hon skickade med lite väskor nu istället.

Ne de va nog allt som har hänt mig. Eller jag höll ju på att glömma det viktigaste! Igår åkte jag puder!! Haha. Det hade kommit en del snö på toppen igår natt. Ingen av oss hade några stora förväntningar av åkningen eftersom det typ regnat  byn. Men vi tog oss ut och blev glatt överaskade! Så idag har jag knappt kunnat böja mig ner. Har såååån träningsvärk. Skidmusklerna är i princip obefintliga. Känns skönt att få börja träna upp dom igen. Åkningen gick ju ändå okej, men det är tråkigt att man är helt slut när man kommer ner efter ett åk liksom..

Detta var nog allt. Borde sova nu. Blir säkerligen en stressig helg att ta sig igenom. Gonatt


mormor

hej! det låter som om du har det gott min gumma! ja du gör rätt i att ragga upp någon snygging, bara han e snäll sååå! känns lite bättre nu, även om saknaden efter lille jura är stor! må så gott, älskar dej!


Lena

Klart du ska gå ut, å klart du ska ragga, men alkoholen kan du väl vara måttlig med ändå????!! Annars vet du ju inte vad det är för skit du får med dig hem ;-)



Fan vad jag längtar efter dig!



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: