2009-11-17
 23:23:34

Tisdag

I söndags blev det första branjse festen. Och då måste man bli dyngrak! Eller..? Usch, jag mådde i vilket fall som jag förtjänade på måndagen. Även om jag hade en riktigt kul kväll:) Så det blev ett åk, lite häng på hs och sen hem å dansa dansmatta!! Julia kom igår och hade med sig denna underbara leksak:D Så nu kommer vi aldrig mer ha tråkigt här i vårt hus. Haha. Blev ju även lite dans idag efter jobbet och antagligen imon också. Vi kommer ju iallafall bli grymma på de här nu;)
Jahapp, är ledig imon igen och hoppas på att backarna är lite mjukare än dom var i måndags! Ne nu vet jag verkligen inte vad jag ska dela med mig mer av. Mina dagar är väldigt roliga häruppe, men dom är väldigt lika och antagligen inte så intessanta att läsa om.. Men men, nu ska ja i vilket fall försöka sova så ja är pigg till åkningen imon! Sov gott



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: