2009-11-14
 19:36:59

Tjabba tjena

Hallå.
Jag är trött.
Men det blir nog en liten sväng ner till Tove snart å dricka en öl. Igår blev det faktist en liten tripp ner till cafen, satt å kollade på alla pinsamma oslobor som inte kan bete sig. Haha. Men ja, blev en lugn kväll.
I torsdags va vi föressten på Lodgen å åt. Dom hade prövning av alacarte menyn så personal fick 50%. Helt okej!
Ne jag skulle väl mest uppdatera lite för att berätta att jag fortfarande lever. Hör att dom satt på en skidfilm där nere så måste nog gå ner å kolla på den:)
Hejhej


Malin Lundin

Hej :P

jag har börjat jobba ^^

Så jag funderar på om jag kanske kan spara så mycket pengar att jag kan hänga med lena upp till hemsedal :) så kanske jag får lärt mig att åka skidor lite grann iaf :P

Kram



PUBLICERAT: 2009-11-17, 18:14:45 | URL: http://essessce.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: