2009-10-25
 20:33:22

Ångest!

Igår blev det ett fylleslag. Blev förfest här på mölla med tacos och Karsten på dvd. Haha, så sjuukt kul!  Ja, sen blev de mer vin. När vi gick upp till oxen va nog allihopa lagom berusade. Kände mig inte så full när ja gick dit men sen slog de till ordentligt. Usch. Ja var ju dum å berättade för marcus vem mitt span var efter några för många glas. Usch så dumt av mig. Nu kommer jag få höra detta heeela tiden! Blääh. Sen tror jag nog att han snäll å inte berättar något för personen i fråga men ändå. Men shiiiieet va snygg han är på tal om det. ÅÅH.
Om man bortser från det så va kvällen igår iallafall riktigt kul.
Idag har det dock inte varit lika kul. Usch va bakfull jag har varit.. Fortfarande lite huvudvärk. Åldern som börjar ta ut sin rätt kanske? Haha.
Nu ska jag ta å kolla lite på teve å försöka förtränga min ångest från gårdagen... Hejhej


Lena

Hahahaha, åldern ja, där fick du kanske igen för kängan du gav din mor alldeles nyss ;)



Love you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: