2009-11-01
 00:35:45

En mysig kväll

Precis hemkommen från Therese nu. Hon hade lagat en god vegitarisk lasange till oss! Känns lyxigt att åka bort å bli bjuden på middag:) Har iallafall haft en jättebra kväll med god mat å vin.

Klippte även av mig mitt hår innan. Så nu har jag page. . Nej, nu ljög jag;)  Men, jag klippte faktist lugg! Den har ju varit i förjävligt skick sen den var blonderad.. Så nu kände jag att det var dags.. Tror att jag är nöjd, tycker de ser snyggt ut, men det är sjukt ovanligt.. Har väl inte haft lugg sen jag var 5 nånting? Men jag får väl se hur nöjd jag kommer vara imon när ja står framför spegeln å inte får den att ligga rätt!

Jaha, de va nog allt för mig idag. Klockan är sent och det är jobb imon. Så, godnatt på er.


Emmelie

Åh släng upp en bild då :)



PUBLICERAT: 2009-11-01, 07:07:48 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Daniella

hejsan.. simon ringde sin bror som e en riktig datornörd å frågade å han sa som jag.. utan cd-rom i datorn e de typ omöjligt.. så det är bara läma in den.. han sa det att är man inte expert typ som kommer det inte gå att fixa själv.. men tack ändå :)



jag sanar dej meeeed!

här kan man va!



PUBLICERAT: 2009-11-03, 07:31:31 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: