2009-10-02
 07:36:17

Fredag

Ja här sitter jag å sitter. Försöker vakna, för det är jag inte än. Ska vara hos Della om 30 min så kan gott sitta här i värmen en stund till. Jag är trött. USCH. På måndag ska jag börja gå upp tidigt igen. Hur kommer det gå undrar jag..? 

Igår var jag hos Lena på kvällen. De va jättemysigt att träffa dom lite mera liksom. Vi satt mest å pratade men hon lärde mig även hur jag virkar. Så nu ska jag bli mössvirkare nr1! Haha. Ne, men jag kan ju alltid försöka. Får la se hur min första kommer se ut egentligen. Kommer kankse att åka in till Gbg senare å handla kött i nån billig affär, där fanns också nån billig garnaffär så de skulle ju va perfekt! :)

Ne nu får jag nog ta å borsta tänderna. Hejdå hejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: