2009-10-23
 22:36:09

Fredagsmys

Blev en längre arbetsdag än vanligt idag. 8-18, men alltid skönt när de trillar in lite extra timmar här å där. Hoppas på en bra lön så ja kan ta å köpa mig en ny jacka ju. Fixade ett par nya jeans idag! När ja höll på å packa upp varor häromveckan hittade ja ett par nikitajeans med ett litet hål i på baksidan av vaden typ. Å de går ju liksom inte å sälja, sen såg jag att dom var i min storlek. Dom satt såklart perfekt. Fick dom för 200kr, ordinarie är 1300kr. Ganska okej tycker jag:)


Annars händer inte mycket! Vi sitter å har lite fredagsmys just nu. Dippar grönsaker, dricker lite vin. Va så sjuuukt godissugen innan idag så behövde detta kände jag. Imon blir det FEST. Ne, inte direkt men kanske lite fylla och förhoppningsvis lite annat folk än dom jag bor med å jobbar med å umgås med nästan dygnet runt. Har ju även en liiiten förhoppning om att en viss väldigt snygg person ska vara ute imon! Haha.. De blir i vilket fall alkohol och carsten på dvd hos mackan imon till att börja med. Sen får vi se om vi är sugna på att gå ut. De är ju nån höstfest på oxen/stavkroa imon också..

Ne nu blir de lite mer tevetittande och snart sängdags. Blir nog en hektisk dag imon på jobbet. Hadee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: