2009-10-21
 22:59:07

Internet är tillbaka!!!

Wiiiiii. Jag är glad. Nu har vi äntligen internet på Mölla! Så nu slipper jag åka in till byn så fort man ska kolla nånting.. Liksom man vänjer ju sig fort vid att alltid kunna kolla upp allting på internet åsså har man inte kunnat göra de nu.. Å eftersom ja har sjukt lite pengar kvar kan de va skönt att kunna gå in lite oftare å kolla upp saldot..
Jaja. Igår va vi ute å railade. Vi satte upp en box uppe i backen å lekte lite. Ja är ju en total nybörjare på sånt så de gick la inte direkt bra. Men ja ramlade inte iaf. Eller jo, när ja landade en gång högg skidorna men inget allvarligt.. Jocke tog lite kort å på dom ser de ju ändå ganska stabilt ut, så ja kan ju låtsas att ja kan åka. Haha..

Annars ser allt ut som vanligt, jobb å träning typ.. Å lite lite virkning...
En kul grej har jag dock att berätta. De e så att de finns en kille här uppe som jag tycker ser sjukt bra ut, tycker dagarna blir mycket roligare när man får kolla på honom ibland liksom. :P Till de roliga; Jag pratade med Linn innan och hon skrev att hon visste en kille som hon tyckte ja skulle satsa på. Då visar de sig att de var han. Haha, jag har aldrig sagt ett ord till nån att ja tycker han är snygg, så hon träffade ganska rätt där:P Hon vet nog ganska bra vad jag har för kill-smak;) Så jag får väl ta å försöka satsa lite där nu då. Är ju dock sjukt dålig på sånt men:S

Ne nu ska jag ta å nana lite. Blir antaligen en lång dag imon också, massa varor har jag att lägga in.. Men jag tycker de e ganska kul så dagarna går trots allt fort:)






Emmelie

Satsa gärnet men till våren kommer du till Alingsås för o stanna, med eller utan man :)



PUBLICERAT: 2009-10-22, 07:17:27 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Lena

håller helt med!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: