2009-10-04
 10:33:53

Nu är de dags för mig att byta land

Jahaja. Dålig update, inte haft nån ork att skriva. Men nu sitter jag här å känner mig redan lite stressad. Ska aldeles strax packa ner alla grejer jag spridit runt här. Inte så mycket ändå, för att vara mig! Måste försöka äta lite mat också.. Sen siktar jag nog på att komma iväg runt två tiden, då e ja uppe i någurlunda tid. Eller ja, borde va uppe runt tio. Hyfsat tidigt, hinner bädda sängen å ta in dom viktigaste grejerna från sängen innan de e dags att sova iaf. Vet inte riktigt hur mycke av mina grejer ja ska packa upp. Ska bara bo på Mölla tillfälligt. Får la fråga Marcus imon så ja vet. Nu vill jag inte leva i mina resväskor mer! Det är en konstig känsla ja får av detta. Hemsedal har alltid varit som mitt andra hem, så på nåt sätt känns de bara som om jag ska "hem" å jobba. Inget konstigt med det. Men det är samtidigt så tråkigt att lämna alla mina underbara i Alingsås. Jag tänker på er å ska verkligen försöka komma ner å hälsa på er.
Emmelie, min Böööphe! Jag kommer sakna dig massor, å din lilla BusOnge. Å nu sitter jag här å byter ut u:n för mig själv. Froser, Rompa, Ploppen. Hahaa.. De kommer gå fort till vi ses igen.
Å Della, ja tänker på dig också, hoppas att ditt illamående går över snart så du kan få börja njuta av din gravititet istället!
Å Lena, jag har snöat in mig på vrkningen nu, fick ta upp min mössa då ja märkte att den blev för stor men nu har ja kommit på "tänket" så nu jävlar:P Pussa Jonathan ifrån mig!

På tal om nånting annat. Fick ett mms av patrik igår morse. Cola, min älskade älskade katt. Min favorit. Hade kommit hem!!!! Jag hade tappat hoppet helt om honom och var helt säker på att räven varit framme... Men det visade sig vara fel och gelt plötsligt stod han där å va kelsjuk!! Åh, nu vill jag hem å gosa med honom:( Å skälla på honom för att han varit borta i flera månader utan att säga till oss! Han verkade visst vara helt frisk förutom lite ont i ena benet och lite mager. Jag undrar verkligen vad han haft för sig hela sommaren..??

Ne nu ska jag ta tag i de här å börja göra mig iordning för färd. Så nästa gång jag uppdaterar sitter jag i mitt kära Hemsedal.


Emmelie

Usch gumman jag vill inte du ska dit :(



PUBLICERAT: 2009-10-04, 12:25:55 | URL: http://emmgus.blogg.se/
Malin Lundin

Åh! jag är så avis på att du får åka upp dit!

Om jag inte får jobbet kommer jag nog sätta mig ner och böla en stund >_<

Men jag hoppas fortfarande och hoppas allt går bra för dig på vägen upp ^^


Tov

Vi ses när snön ligger perfekt i backen! Dvs den 13 nov :) Glad över att du kommer vara där i vinter stumpan!! Ses snart! Kram


mormor

hör av dej snart. tänker på dej hela tiden!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: