2009-10-29
 21:37:51

Sesongåpning!

Den 7:e November istället för den 13:e Nov!! Oj vad vi fick mycket att göra helt plötsligt när vi fick reda på det... Men men, de är kul att dom öppnar, även om jag kommer jobba varenda dag ändå. Får väl glädjas åt att de kommer upp lite fler folk nu när öppningen blev flyttad. Alltid kul, OCH att jag byter boende på måndag eller tisdag. Himla skönt!!
Har förövrigt jobbat i nästan 12 timmar idag. Antagligen blir morgondagen likadan. Lägga in varor, prismärka, larma.
Packade upp Nikita idag, blev kär i en ny jacka. Men, om jag ska ha den behöver jag nya byxor också. Känns dyrt. 6500 typ. Nej, de är nog alldeles för mycket pengar:(
Nu får jag nog ta å hoppa in i duschen så ja kommer i säng i tid.. Godnatt


mormor

hejsan! roligt att höra från dej igen.Förstår att du jobbar mycke.Hoppas de blir bra nu med nytt boende, å alla gamla vänner som kommer! Ha de så gott.Kram till dej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: