2009-10-30
 23:53:46

Snart

Ja, nu vill jag flytta till vårat riktiga boende.. Trivs jättebra här på mölla inget fel på boendet. MEN, det är en person här som jag inte klarar av länge. Kommer liksom räcka och bli över med att behöva träffa honom på jobbet varje dag. Ja så är det med det.
Annars så är allt likadant som det var igår. Jobb hela dagen, var väl hemma vid åttatiden så hann iallafall se lite på idol. De blev lite mer helgkänsla då med en gång..
Det är btw riktigt kallt här uppe nu. Visst gillar jag när de är kallt så dom kan spruta snö, men nån måtta får det faktist va på minusgraderna! Usch.
Lite skönt med lördagar ändå, börjar inte jobba förens tio då. Alltid skönt att få lite extra sovmorgon:) Och om det mot förmodan skulle hända att vi slutar i tid imon så ska vi iväg till Therese på kvällen å ha en liten myskväll med god mat å film. Hoppas på det.. Är liksom glad för dom lediga stunder man har när man har annat att göra än att sitta på mölla å kolla Discovery.


Börjar bli en del snö nu. Snart, snart får man stå på ski igen!


Malin Lundin

gött att du slipper honom då :P

men det jag egentlgein ville att du skulle veta avr att jag och mamma smakade på vinet jag fick av dig igår ^^ det va asgott! det enda vinet som jag verkligen gillar ^^ så tack så jätte mycket :D



PUBLICERAT: 2009-10-31, 11:46:30 | URL: http://essessce.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: