2009-09-04
 16:09:42

Ännu en fredag

Ja detta skulle egentligen varit min sista arbetsdag, men det blir att jag jobbar imon också. Mitt tåg går ju ändå inte förens på söndag.. Så sjukt dyrt att åka tåg. Eller ja nu va det de iaf. Fick betala nästan de dubbla för min biljett nu på vägen hem.. Hm inte kul.
Förresten så bor jag i ett av rummen här på jobbet nu. Igår tio minuter innan jag slutade fick jag reda på att jag behövde flytta ut ur mitt dåvarande rum innan kvällen. Så jag fick åka hem å slänga ner alla mina saker å åka hit. Fick låna en fin v50 när ja skulle köra mina väskor, den va så skön å köra!! Jag vill också ha en sån fiin bil.. Känns faktist hur bra som helst att få bo här dom sista nätterna, de är ju ett ordentligt städat å fint rum ja har. Och sen har jag TV!! Värsta lyxen när man inte sett på teve sen i juli nångång:D Haha. 
Men nu har jag otroligt tråkigt, inte ett skit att göra på jobbet. De va fint väder innan så hade tänkt gått ut å satt mig å solat lite, men såklart försvann solen när det hade lugnat sig här.. Typiskt. Ska nog låna tvättmaskinerna här å tvätta upp alla mina kläder, skönt att ha de gjort så man inte behöver ställa sig med det de första man gör när man kommer hem till småland igen.
Patrik ringde mig innan å sa att han hade kollat upp priserna på att laga min bil å de verkar inte bli så himla dyrt.. Runt 2000 å då behöver jag inte ombesiktiga den för det kunde visst dom göra på verkstaden. Så jag ska lämna in den på tisdag. Skönt att få de gjort så fort.. Känner ju mig totalt handikappad utan bil...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: