2009-09-24
 23:12:39

Bad news

Eller ja.. Både och liksom. Känner mig sjukt kluen inför detta...
Min chef skickade ett mail till mig angående när jag skulle börja i Hemsedal. Hade räknat med i början av november.. Han skriver att startdato blir den 5:e Okt. Antar att han skrivit fel å frågar givetvis om han skrivit fel månad.. Fick svar nu ikväll..
Nej, det hade han inte gjort.. Planerna är att butiken ska öppnas i mitten på oktober och därför behöver dom någon erfaren innan öppning.. Klart jag blir smikrad av att dom vill ha upp mig, betyder väl att jag jobbar bra.. Men 5 okt?? De är inte alls långt kvar till dess.. ÅHÅHÅH. Jag älskar att va i Hemsedal, de är ju typ mitt andra hem å mår jättebra av att vara där..
Men just nu mår jag så bra här i Alingsås å har så himla roligt på daganra här.. Å att ja kommit igång med träningen nu också, de är stort för mig.. Så ska ja åka iväg mitt i när ja är som mest peppad.. :S
Samtidigt, ja har inte mycket pengar.. Att få jobba nästan hela Oktober skulle verkligen min ekonomi tycka om..
Han kommer ringa på måndag för att få ett slutligt besked av mig.. Jag ska se om jag kan komma i slutet av den veckan istället, de e ju bättre än inget iaf.. Sen är det ju faktiskt så att i November blir det oftast väldigt liiite jobb. Så kanske kan ta ledigt nån vecka eller byta med folk så att ja kan va i Alingsås liite mer...
åh. Ne ja får nog sova på de här lite nu...


Emmelie

Gumman då. Hoppas du kan va kvar så länge som möjligt. Jag vill ha dig här!



PUBLICERAT: 2009-09-25, 07:49:15 | URL: http://emmgus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: