2009-09-27
 21:54:14

Bra kväll

Igår vaknade jag med halsont å lite frossa så de blev ingen träning som tänkt. Tog de istället väldigt lungt hela förmiddagen. Åkte senare till Della å hängde där.
Vi åkte senare hem till Malin i Bollebygd på en liten fest. De va himla kul att träffa henne igen! Å ja hoppas så himla mycket på att hon får jobb i Hemsedal! Vi stannde dock inte så länge, kände liksom att de inte va jättekul att va där när vi va nyktra å alla andra va fulla.. Istället åkte vi vidare till Gråbo å träffade en vän till mig som ja inte träffat på jättelääänge! De va himla roligt tyckte jag. Alla där va trevliga å underhållande:P

Idag vaknade ja ganska tidigt för att vara mig. Kvart över nio utan nån väckarklocka. Men ja tycker de är skönt att ja vänt tillbaka på dygnet någurlunda nu iaf. Blev även idag en slappismorgon, tycker de e så skönt att bara sitta å kolla internet å dricka kaffe i lugn å ro. Sen drog jag iväg till Dellpell en liten stund å hämtade lite grejer ja glömde där igår. Senare blev de ett danspass med Bööphen, kändes inte alls lika jobbigt idag. Vilket kanske är bra? Borde väl betyda att min kondition blivit lite bättre?

Jaja, nu ska ja ta å kolla klart på den dubbade filmen på fyran. haha känns såå dåligt när dom gjort så. Hejhej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: