2009-09-01
 23:57:03

Ensamt

Idag åkte Caisa å Olle härifrån.. Så nu har jag verkligen inget annat att göra än att jobba.. Jo de blir ju en del promenader i byn osv men har liksom sett allt av Svolvaer nu känns de som. Nu längtar jag faktist mest hem till systrarna Gustavsson! Ska bli så skönt att komma till Alingsås å bara vara.. Känner en sorts längtan till Alingsås som jag aldrig känt innan! :) Så mina planer på att flytta dit till våren håller i sig...

Föressten så kom jag med förslaget till Malin innan att hon skulle komma upp till Hemsedal i vinter å göra en säsong med mig. Å detta verkade hon inte helt främmande för, så nu har hon suttit å skrivit ansökningar hela kvällen:D Tänk vad kul om hon skulle få jobb däruppe! Wieee:D

De är nu 3 jobbdagar kvar för mig å planerar att åka hem på söndag, så då är jag isf hemma i småland på måndag eftermiddag..  Då blir det fix med bilen så den är körduglig igen. Hoppas på att det går fort. För har ju ingenstans att sova i Småland nu längre. Vill dock hinna träffa Linnea innan jag åker till Alingsås..

Å på måndag får jag även min efterlängtade lön! Åh ska bli skönt att börja kunna leva lite igen, den här månaden har varit sjukt jobbig. Men men vi får väl se hur länge pengarna räcker. Är inge vidare på att hålla i slantarna men nu vet jag ju med mig att jag antagligen inte kommer att få nått nytt jobb innan hemse så då har jag inget annat val än att spara.... Blä.

 


Daniella

ja jag har sånna armband men på mej hjälper dom inte alls tyvärr :/



PUBLICERAT: 2009-09-02, 16:03:02 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: