2009-09-11
 00:23:34

Falkenberg & Ullared

Idag blev det en tur ner till Falkenberg å lämna våra soffor vi haft i vardagsrummet. Dom står nu i stugan å de blev jätte fint! Efter det åkte jag å mor förbi Ullared. Jag va så shoppingsugen å behövde lite nya småsaker, så de va kul att få gå i affärer igen efter en månad utan nån vidare shopping. Hittade ett par lårhöga fejkskinnsstövlar.. Wiee! har letat efter sånna länge. Ingen klack på dom så dom känns liksom mer vardagliga! Sen går dom ju att vika ner så dom bli knähöga bara, antaligen så ja kommer ha dom mest men ändå kul att man kan variera lite:)
De e väl ungefär de ja hunnit med idag. Är hur trött som helst nu så borde nana nu. Ska antagligen upp tidigt imon å följa med mor å kolla på Jennies nya häst. Får se lite hur jag gör. För ska kanske hitta på något med Emy imon men vet inte vilken tid. Jaja, de får vi se imon.

Har btw fått en vagel i ögat!! Eller den är påväg. Usch vad ont det gör... Rött å snyggt e de också.
Svar på lenas lilla kommentar: Jag kommer uppåt på måndag antagligen. Så då ser jag fram emot att få träffa er:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: