2009-09-13
 23:32:19

Gårdagen

Gårdagen blev lyckad! Jag å Linnea satt å hade en väldigt lugn förfest men vi lyckades med vårat mål- att bli fulla. Haah. De blev pizza och lite ölspel. Sen bar det av till Sigges. Ingen av oss tyckte vi va så dragna men det visade sig att vi visst var det. Men ja, de va riktigt kul där iallafall. Idag har dock inte varit lika rolig, har inte varit ute på evigheter och min kropp ville inte riktigt vara med. Men nu mår jag bättre. Usch förr kunde jag ju dricka massor utan att bli bakis, jag börjart väl bli gammal eller nåt.
Gunda var här när jag kom hem å hade med sig tårta. Åh så god den var! De och pizza har varit min mat idag, nyttigt..
Åh imon kommer FIR (Della) hit:D Så kuul!


Emmelie

Haha efter 20 började jag bli bakis, du kanske bara e lite sen med de. Passa på o njut av alla onyttigheter, när du kommer hit så jävlar blir de e inget av de. GI för hela slanten :D



PUBLICERAT: 2009-09-14, 07:27:19 | URL: http://emmgus.blogg.se/
daniella

haha de hoppas jag att jag får :P



PUBLICERAT: 2009-09-14, 12:50:37 | URL: http://dellisch.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?


« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: